just a minute away

vet att jag inte skrivit på ett tag, har varit dålig men det beror på att jag verkligen inte hinner.. har haft så himla mycket att hinna med och alla möjliga ställen att vara på... hinner helt enkelt inte att prioritera bloggen. Denna vecka har det varit mycket dans och plugg som tagit min energi, känner mycket press hela tiden, men det är mestadels från mig själv.. men vill man komma någonstans är det bara att kämpa på!

men nu till det roliga, imorgon bär det äntligen av till London med johanna :D kan knappt fatta att vi åker imorgon, snabbt det har gått, det ska bli så skönt att ta en avstickare och bara få göra vad vi vill, shoppa, äta massa gott, gå ut och dansa, ska även ta några dansklasser när jag är där, och såklart ska vi kolla in alla turistattraktioner för johannas skull som inte varit där, så är jag snäll och ser allt igen, men gör mig ingenting, love london!

så nu ska jag packa och sätta på mig mitt fina brittiska uttal! hehe ;*
see ya! ( och jag lovar en massa bilder)






fick bli en gammal bild på mig lorena & johanni! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0