I swear

hallu
i eftermiddags var jag på bio med min lillebror och min mormor på toy story 3, haha att man fortfarande tycker disneyfilmerna är så sköna & mysiga som 18 åring är lite härligt! sen har vi ätit här hemma och jag var och hämta ut paket som kommit när jag var i london! snart så ska jag iväg och möta johanna på stan, det blir bio igen... men denna gång inte så barnvänligt, vi ska nämligen se Paranormal activity 2 som hade premiär igår, ryser bara av att se trailern. Vi var och såg första filmen på bio också, och man blev ju psyk i några dagar efter och den här värkar dubbelt så läskig, haha men det ska bli kul! får väl berätta sen vad jag tyckte om den.. har höga förväntningar haha


johannas & min shopping i london!




den här kommer jag ha i vinter. svea smith jacket 2995:-


tyckte att den var så snygg & billig så klickade hem denna från H&M också! 299:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0