bluääh

deeeprimerande kallt är det, och jag vill inte till skolan imorgon, jag vill inte bo i sverige, jag vill vara kvar i london. vill inte vara i örebro,  jag skulle kunna fortsätta ett tag till.. -.- helgen har gått snabbt som vanligt! i går var jag på bio som sagt (paranormal activity 2), och den var riktigt läskig några gånger, och efter var jag rädd för minsta lilla ljud, dom där filmerna lyckas skrämma upp en och psyka en sådär några dagar efter. Men det är ett måste att se! Amanda kom och gjorde mig sällskap igår kväll & sen poff vart vi extremt trötta, och amanda fick skjuts hem och jag vart ensam och rädd tills mamma kom hem, först då kunde jag somna haha, kände mig som ett litet barn. Idag har vi varit med stora familjen och ätit smörgåsbord i sommaro för att fira min morfar, vart proppmätt för att sen åka och dansa ragga, det var riktigt kul idag =) just nu är jag trött, kall och hungrig. jag vill ha mera lov, men som tur är så är det bara en vecka i skolan sen får vi lov.. då ska det festas med mina tjejer, jag vill upp till sthlm några dagar och gå ut där, och ta dansklasser osv. hopcpas det blir så!

på torsdag kommer Gyptian till kåren, och det är något man inte missar!! något att se fram emot i veckan, vilket gör mig lite gladare på livet :D puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0