best behaviour

igår kväll landade vi i sverige igen, det kändes sugigt haha, plus att vi var så jävla trötta igår.. vi var ute sista kvällen i london och sov endast två timmar haha, och sen skulle vi sitta på ett flyg och ah ni kan ju fatta hur trötta vi var.. Så därför har jag sovit tills nu, och jag var helt chockad när jag vaknade upp i mitt rum ensam utan johanna, jag trodde jag var kvar i hotellrummet i london, men sen kom verkligheten ikapp mig! :( det har iaf varit en sån sjukt lyckad resa, vi har hunnit med en massa men vi har också massa kvar att se i london, man hinner ju inte ens göra hälften av de saker man vill.. sån stor mysig stad. Känner mig så himla hemma där, och tror nog att jag kommer bo där senare i livet :) Vi har ju ätit gott och massa fett hela veckan så känner att det är dags att dra ner på det här hemma i sverige. Dom äter ju vitt bröd med nutella, eller marmelad på varje dag där haha... som vi också ätit till frukost varje dag, mhhh yummie. Och jag saknar redan vårt älskade KFC, haha. Hotellet vi bodde på var bra, och centralt. tog bara några få minuter till oxford street med t-banan. ja, men den här resan har varit fylld med massa roliga saker, mycket mycket skratt, och vi hade tur med vädret, det har varit sol dom flesta dagarna och vi hade bara en dag som var lite regnig på eftermiddagen, det brukar ju vara sucky väder där annars, men mycket varmare i luften än sverige. jaja.. det var lite av allting vi vart med om, man kan ju inte få med allt här, resten finns i mitt minne ;)

 lägger väl in några bilder sen :) CYA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0