tell me i'm yours- lukie D

Äntligen är jag hemma efter en dag med balettsolo redovisningar, först dansade vi för klassen & sedan för dans ettorna! Det var sjukt jobbigt att dansa med feber, men det gick helt okej ändå, för att typ aldrig tränat på det, hehe! Det var jätteroligt att se alla andras solon och alla hade så olika ideér, och alla var jättebra, blir så stolt över alla :D
Tänk vilken utveckling sedan vi själv satt där som ettor & kollade på treornas balettsolon. Nu är det äntligen avklarat och man kan skjuta det åt sidan, och bara tänka projekt arbete!
Här hemma håller mamma på och gör julfint, och det känns riktigt mysigt faktist.
Oho, min mage kurrar för jag har inte kunnat ätit ordentligt på två dagar nu, men nu blir det tacos så det lär väl slinka ner, och sen ska jag bara ligga under täcket och bli frisk, skulle ut ikväll men det blir ju inget av det, hoppas att tjejerna får det roligt och jag taggar nästa helg istället, Winterjam såklart!!

kisses

jag var anastasia!








Kommentarer
Postat av: Karlkaisa

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-02-01 @ 08:46:42
URL: http://karlkaisa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0