shopalicios

Hey
wuhuu, äntligen är jag på bättringsvägen, bara den dumma förkylningen som sitter i, men idag blev det skolan för min del, men jag hade bara ett litet engelska prov & sen klassråd,sen fixade vi lite på projektarbetet, börjar bli riktigt stressad nu, och jag hoppas vi hinner allt, för nästa vecka smäller det!! efter det åkte jag och ange till stan och har gått runt där en stund. fick med mig lite hem ändå, hehe.. men seriöst, hur kallt får det bli? det är rysk kyla, jag vill grååta eller något -.- nu ska jag försöka korra mitt solo, men var är min inspiration när jag behöver den..
aja, imorgon är det projektarbete, och riktigt rep med ljus,kläder och grejjer.. vi får hoppas det går bra! PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0