shop drop

Hallo!
Det var nästan en vecka sedan jag skrev, min anledning är helt enkelt att det är sjukt mycket att göra i skolan, och vårat projekt arbete tar stor tid nu eftersom det snart är dags! Har i princip bott på svänghjulet denna vecka haha.. och nu så har jag gått och blivit sjuk, och det passar sig inte att sitta här med feber och ont i halsen, speciellt inte imorgon då vi ska visa upp våra balettsolon som vi har jobbat med hela denna termin.. Hmmm, kunde inte bli mer lägligt, eller?
Jag behöver verkligen jullov känner jag, det är så mycket hela tiden, när en sak är klar ja då får man 1000 andra saker att göra. Men jag antar att det är så för alla, och alla som gått eller går trean känner nog igen sig.

Men för att snacka om lite roligare saker, jag har knappt shoppat sen jag var i london?! Och det är nästan omöjligt när man heter louise hessel, men jag har lyckats, antagligen för att jag inte ens hinner gå på stan. Men nuu fick jag nästan panik, så jag har klickat hem två par skor, och en partydress och sen tog jag äntligen tag i mig själv och beställde "tåtrosor" till dansen haha, ni undrar säkert vad fan det är, men det har man på fötterna så att det inte ska göra så ont att vara barfota när man gör t.ex piruetter osv! looks like this



nu ska jag gå och sova och hoppas på att jag vaknar upp frisk, pigg och allt det där så att jag kan utföra mitt balettsolo helt okej ändå! goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0