n-dubzzz

hola, det har varit fullt upp senaste dagarna, gyptian på kåren i torsdags (så himla underbar är han) sen blev det frimis i fredags, då jag var vampyr. i lördags grattade jag min syster & igår var det halloweenfest på satin, då jag gick under namnet pocahontas hela kvällen. bilder kommer att komma. idag ska jag ligga framför tvn hela dagen tror jag, orkar inget annat, fast undantag ikväll då det är workshop i com.jazz på entré 


n-dubz new song, hihi, och jag har likadan leopardbody som tulisa har
på sig ihop med de röda shortsen i videon, haha lite kul och det får mig att sakna
london och Johanna som just nu är i kina och tävlar i miss model of the world!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0