deprimerande

Alltså, är det bara jag som är så himla trött på Sverige? Jag vaknade upp imorse helt TOM, ville bara bort... fly bort till något varmt land och bara vara ett tag... Jag är så trött på att det bara är samma saker som händer här, samma folk osv, och nu när vintern är påväg blir man så deprimerad, varför är det alltid så? Jag drömmer mig alltid bort till andra länder.. flyr från vardagen lite. Jag tror inte det var meningen att jag skulle födas här i Sverige? Jag trivs inte i kylan, pallar intee.. vill bara kasta allting och sticka. Måste orka hålla ut, sista 7 månaderna i skolan eller vad det är, sen ska jag kasta alla böcker och jag ska sticka 1 år och bo i USA, tänker inte vara kvar här, och sen komma tillbaka när jag är redo, men jag ska inte bo i sverige i framtiden iaf.. det är en sak som är säker 


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller helt med!! så rätt.. hate this shit

2010-11-04 @ 11:21:39
URL: http://sophiaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0