11 november

herregud vad fort månaderna går, nästa måndag är det julafton .. men det är bara bra för då blir det fortare nyår och ljusare tider :D jahapp, den här veckan har gått snabbt. igår var det dans hela dagen, först hade vi jazz i skolan med en ny lärare som var pretty awesome, sen körde vi projekt:cold case, våran dansföreställning om ni glömt bort det, hehe.. det är mindre än en månad kvar tills vi ska visa den, så vi koreograferade massa och det flöt på ovanligt bra. sen åkte jag vidare till streeten, och där körde anita hårt med oss, världens konditionspass och det behövs kan jag säga.. så var heelt slutkörd, och somnade redan klockan 22 igår, sjukt ovanligt!! yes, idag hade jag mitt tal i svenska B, nationella! det gick iaf bättre än  vad jag trodde det skulle gå, inte riktigt min grejj att håla i tal. kort balettlektion och sen en rolig impro/kompro som slutade lite olyckligt.. nuuu, ska jag äta lite sen vidare till dansen, idag är det modern med f-linjen!

peace!


(ryan,johanna,jag i london)
fick sms från johanna igår som är i kina, ohhhho vad kul det var att få lite update
och vad jag saknar henne!!!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0