you know what

hallå
skön dag faktist, hade s.block sen åkte jag hem igen eftersom att jag har hål så himla länge. Klockan halv 3 hade jag massage, hade skriftligt prov och sen repetition inför nästa prov då vi har på rygg,armar och ben. Fick en ny upg, och duktig som jag var åkte jag hem och gjorde klart upg om stress & pausmassagupg som skulle vara inlämnad för ett tag sen. Så nu är dom ivägskickade, THUMPS UP! Mamma kom hem med Avatar, så vi satte på den såklart även om jag sett den ett par gånger, så härlig film. Nu sitter jag här och är sååå dans sugen, och vi har inte dans imorgon på vår ''dans tid'' så det suger. Vi ska ha något träningspass istället, vilket inte alls e lika kul, men det får duga, träning är bra! Så måste jag korografera en liten enkel street koreografi. Fick nämligen ett jobberbjudande häromdagen att koreografera till en möhippa där dom ville testa på lite dans, så det blir nog kul =) Och pengar skadar ju inte! På tal om det, så är resan inför magaluf betald nu, hela skiten skickade jag iväg idag! Känns så bra!!! Nu har jag skrivit av mig lite och nu är det dags för lite ... , ja något innan jag ska hoppa ner tidigt i sängen, det visar sig.

:* L

i sommar blir det två veckor på bounce summer camp med thimpan!

Kommentarer
Postat av: Johnkjersti

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-04-30 @ 10:43:22
URL: http://johnkjersti.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0