schools out

hellou, så underbart skönt med helg är det.
igår var det nationella, det gick bra förutom listening, dumhuvud som ja är började jag tänka på annat mitt i allt? säger bara ,smart... Efter skolan cyklade jag och vik snabbt hem till maja härdne som fyllde 18 igår, grattis återigen! Vi skulle vara med och överraska henne tsm med en massa annat folk så vi skulle vara hemma hos henne innan hon kom, sjukt kul var det. Proppmätt drog jag sen iväg på dansen, jag går jazz på fredagar för er som inte vet det. Var kvar och dansade lite med thim och sen köpte vi med oss sushi hem till mig! Nu har jag haft en lugn morgon och ska snart börja locka håret, ikväll uppträder vi FABULOUS på schools out som är på kåren 21.00 - 02.00. Så vi tänkte hänga lite innan, det blir kul, kom dit!!

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0