mors dag

Hej på er! Underbart väder har det varit idag, har varit i Kumla och ätit en massa god mat och fika, och massa fett eftersom det är mors dag idag! Då får jag passa på att säga att jag har verkligen världens bästa mamma som alltid ställer upp och hon är som min bästa vän som jag kan prata med allting om och det är jag jätteglad för. ♥



Igår kväll kom thim till mig och vi kollade skräckfilm ända till det vart ljust ute, vi såg bl.a The human centipede, och neeeej wtf, riktig psyk film, och vill man spy så se den, man blir humiliated som fan, finner inga ord, den var ju bara vidrig & inte läskig, och den som kom på idén att göra den filmen måste ju vara så sjuk på riktigt, vem fan kommer på idén av att skapa en mänsklig tusenfoting? Hemsk film men jag var tvungen att se den iaf, bedöm själva!


Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha, sitter dom ihop i varandras rövar?? HAHA!

2010-06-13 @ 16:31:58
URL: http://www.missyy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0