it's a rush I can't explain

shu,
juaa har precis kommit hem från 3 timmars handledarkurs med pappsi så att jag kan börja övningsköra, jag vet, jätte sent nu ju.. men känner att jag har tid på mig endå eftersom att jag fyller så sent. Fuskade och testade lite utanför att köra, för kul fkts hahah när man aldrig testat någon gång innan. Nybörjarn här vet ni! Har inte hunnit ätit något på hela dagen eftersom att skoldagen inte var vanlig för mig, vi hade info inför projektarbetet i 3an, såå nu ska jag äta tagiatelle och carbonarasås! Yes, imorgon blir också en stressdag, alltså en helt vanlig dag för mig, har de 'stora genrepet' på parkteatern imorgon. KOM, det kommer va en grym show för  värda 120:-
nu ska ja pluggaaaa

min söta godisråtta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0