cuz im on my way

Hellouu, då var entrés vårshow slut för i år och titanic sjönkt för sista gången, det har varit sjukt kul tsm med allihop, speciellt mixen :* 
Showen blev lyckad, och alla är så duktiga! Hela helgen gick ju åt att bo på parkteatern, men det vare faktist värt!
I fredags efter showen kom amanda till mig och hade det myspys med jordnötsringarna som smulade ner hela min säng haha, och sen somnade vi båda framför dearjohn vi satte på, thnx babe :* på morgonen var det bara att stressa iväg till parkteatern igen, under föreställningarna har jag fått uppleva stressen, var med i 7 nr så ja det var ganska många klädombyten, därmed resväskan x) Och igår efter allra sista showen drog jag,lorena,johanna & sara till gottis och köpte godis, som vi tyckte att vi förtjänade big time, tillslut kom vi hem till lorena efter väntandes på bussen och där duschades de och kollade på en psykfilm tills vi däckade runt 2 på natten och jag och sara fick skjuts hem! OCH får inte glömma att Angelica körde upp i fredags och klarade det, hon lurades att hon inte klarade det och som kom hon körandes i världens snyggaste CAB! Alla vart så sjukt glada för hennes skull, GRATTIS HONEY :* <3<3 Nu ligger massa plugg väntandes på mig... alltid så roligt med söndagar, men bara en vecka kvar och det är underbart!


titanic




sparta


ragga med handdukar


michael jackson medley


faraos grav - öppningsnr

flumm, väntan på buss haha



Kommentarer
Postat av: andrea

öppningsnumret var sjukt bra!

2010-05-23 @ 17:34:16
URL: http://fiskapa.devote.se
Postat av: clara

vilka kurser bör man ta på cheries summer camp om man är mer åt nybörjarhållet, o kommer du dansa något på entres sommarkurser ? :)

2010-05-23 @ 21:30:39
Postat av: louise svarar

då tar man mellan, för det är de lägsta på hennes summer camp, det beror ju på hur snabbt man tar koreografi :) ja jag kommer gå commercial jazz

2010-05-23 @ 21:43:39
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: malin

Hej! Du hade bilder från nyår tror jag det var, då du har en röd klänning på dig som är halvlång såg den ut att vara. Vet du vilken jag menar? De är inget du skulle kunna tänka sälja eller vart finns den att köpa? :)jätte fin!

2010-05-24 @ 20:55:00
Postat av: Anonym

Ja jag vet vilken du menar, den är mer åt rosa hållet, och på mig var den lite stor( för jag tog fel strl) så jag fick sätta säkerhetsnålar i sidan, och kommer inte orka göra det igen hur mycket jag vill ha den, så funderar på att sälja den, det är strl S/M tror jag och den är från asos.com

2010-05-24 @ 20:58:29
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: clara

vet du om det är höga krav på mellan, att man ändå ska ha ganska mkt färdigheter? :)

2010-05-25 @ 16:25:32
Postat av: Anonym

kollade på något klipp på Facebook, asså damn girl, u got skills :D Jag lovar att du kommer att bli något om några år, kämpa på bara! du har liksom "det" som alla vill ha :)

2010-05-25 @ 23:14:43
URL: http://idawestling.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja man ska ha ganska mycket färdigheter, men vill man utmana sig så, och det tycker jag man ska för o utvecklas ;)

2010-05-26 @ 12:08:23
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

thank u girl, åh orden värmer verkligen :))

2010-05-26 @ 12:09:07
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: anna

hej! din kavaj med leopard-mönster...vart har du köpt den? sjukt snygg är den :)

2010-05-30 @ 20:09:02
Postat av: Anonym

den köpte jag i London :))

2010-05-30 @ 22:14:12
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0