you're my sun

hola
bion igår var skitbra, det var vändningar hela tiden så man visste inte vad man skulle tro, men den är värd att se.. lite irriterande slut bara, men ni får se den själva ;)
har dansat hela dagen idag i skolan, sen fick jag reda på att jag ska leda stretsch osv redan på torsdag med fot och vadmuskelstretch, och berätta om de olika delarna. Ganska enkel upg igentligen, men kul att man får reda på det så man har en dag på sig? Hinner knapp förbereda. Prov imorgon, inlämningsupg på tors.. ah det är fullspäckat schema! har iaf bara prov imorgon, så börjar halv 2 det är ju skönt. efter skolan har jag och ida ätit,legat på sängen och tjockat framför vampire diaries! MED EXTRA PLATTAT HÅR,HEHE. mja, det var ju roligt


nu ska jag duscha och sen blire att säga hej till sängen!  blessingz( tack till er som svarade på mina frågor, roligt att ha lite koll iaf)  ♥


gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0