yesterday.

Igårkväll va de mys, jag hade lägenheten för mig själv, så jag fick sällskap hela kvällen/natten, det var mys, lagade tacos, och bara tog det allmänt lugnt, behövs det också. Har precis kommit hem och har varit borta sedan 4 och dansat, lyckades göra något så jag kände av min sträckning rejält, men kommer antagligen alltid känna av den, så det är bara att köra och ignorera den antar jag. Var kvar med thim efter klass och dansade lite och snackade av oss lite, :) I would say: the perfect sunday..
har ingen lust att sitta vid datorn nu, ska försöka lägga mig tidigt för en gångs skull!

jag ser ju att antalet läsare ökar,
men inga kommentarer.. skulle va roligt och se vilka ni är, så nu ställer jag några frågor till er.

Hur gamla är ni/du?
Bor ni/du i Örebro?
Varför läser du min blogg?
Vill ni att jag ska skriva om något speciellt?

skulle verkligen uppskatta om någon svarade, oftast tänker man ju ' ah men någon annan svarar på det där' och så skiter man i det, so please för en gångs skull:)
KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är 18år

Bor i eskilstuna

tycker du har en väldigt skön blogg, kul att läsa.

Tycker du borde skriva mycket om dans, lägga ut massor med bilder samt om kläder.

2010-03-08 @ 14:17:25
Postat av: Anonym

17 år:)

Örebro

Gillar att läsa om dans och din vardag

Skriv mer om det och mer bilder

2010-03-08 @ 19:57:46
Postat av: Anonym

jag e 17

london, men flyttar snart tillbaka :D

gillar din klad & dansstil

lagg ut mer dansvideor och mer outfit bilder, sag vart du kopt dom ifran ocksa! :)

2010-03-08 @ 20:44:15
Postat av: amandabraf

jag är 18 :D

& bor i örebro haha :D

ja läser din blogg för att ja tycker den är kul att läsa hihhi! läser den faktiskt varje dag :D

keep up the good work darling :*

PUSSSSSSS!

2010-03-08 @ 23:12:18
Postat av: Anonym

jag är 18

och bor i örebro jag läser din blogg för att jag tycker den är kul och läsa

2010-03-09 @ 20:07:48
Postat av: Anonym

17, bor i sthlm :) har följt den länge! älskar den. men det var också roligare när du skrev mkt mer om dans o sånt förut.. när du hade din 'dans stil' eller vad man ska säga du skrev om kläder. plus, bli bätte på uppdateringen, like old times! haha

2010-03-10 @ 00:10:06
Postat av: Sigbjornlejla

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-14 @ 08:21:06
URL: http://sigbjornlejla.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0