where you been?

Hemma igen, sitter nu och kollar på disaster date och skriver ett idrottsarbete vilket inte går så bra ... Det gick jättebra att vara danslärare förut, skulle kunna vänja mig vid det faktist, men det skulle vara roligt att ha folk i lite högre nivå också! Har jag inte uppdaterar ganska mycket idag? Duktigt av mig, jag börjar komma igång igen..

fick min special musmatta idag också, vad tycks? nu ser man ju iaf vem som sitter vid datorn haha.
och min fina rosa mus har ni där också, haha melike!


anyway, vi hörs imorgon :* Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bilder på ditt rum :D

2010-03-04 @ 23:33:25
Postat av: louise svarar

yes, det kan jag göra när det är färdigt :) har inte fått iordning det som jag vill ha det än

2010-03-05 @ 10:49:06
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0