west side story

nämen hello alla fina!
tjejerna har precis åkt från mig och nu sitter jag här och vänter på puttinutti haha..
idag har jag inte gjort så mkt, var otroligt seg, men sen var det dans lite senare och det fick mig på humör. fick gå lite tidigare för vi tjejer skulle och kolla på west side story som musikallinjen har satt upp, det var så sjukt roligt att se och den var tre timmar lång, ännu roligare var ju att man kände typ alla som var med, massa klasskompisar och dansvänner :) alla var så duktiga! sen drog ett tjejgäng med mig hem (vik,em,lou,ange,amanda och johanna) vi har kollat på film och ätit en massa fett. puss på er girls ♥
så nu fick ni lite update från min sida, livet flyter på, hoppas ni hare bra, nu ska jag mysa ner mig med en gosig person!

blessingz


west side story( bild från filmen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0