tråkig dag = tråkiga inlägg

Hello, väldigt seg dag..
började med balett då fick vi en varsin ''kombination'' att komma ihåg tills nästa lektion då vi ska lära ut den till alla korrekt & sedan modern klass, sen ledde jag stretch och snackade lite om fötter och vadbensmuskulaturen, helt oförberädd sådär.. men tror det gick helt okej iaf! seg s.block lektion, sen drog jag och ida en varsin pizza, och rullade hem till mig :) har segat här hemma några timmar och nu har hon precis åkt. nej usch, har ingen insperation till att skriva idag... Bion igår var klockren haha, det var mys också!
Oh, jag har börjat gilla balett skitmycket igen, vill köra i tåspets.. men fuck vad ont! Men ändå är det hiphopen som ligger nära hjärtat, always has always will.. Ne, ja gillar och dansa allt fan.. ah, kärlek till dansen helt enkelt ♥!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0