The nicest thing

hello!
inga inlägg idag har berott på att jag har haft dans hela dagen, sen åkte jag iväg och fixade mina naglar, det tog ca. två timmar och sen åkte jag hem till mormor, och satt där och pratade med henne, hon stekte pancakes åt mig också hihi. Det finns ingen bättre mormor än henne, jag har världens bästa! ♥ Min touchmobil har ju knasat ett tag, så nu har jag tagit min gamla mobil och köpte ett comviq nummer, såå nu kan ni sluta tjata på att jag ska skaffa comviq! Men det är bara tillfälligt för på påsklovet får jag en Iphone.
later




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart fixar du dina naglar och vad kostar det? :)

2010-03-17 @ 08:04:52
Postat av: Anonym

Jag gör det på hårmetropolen kumla ( där jag gör mitt hår också) där jobbar en nagelterapeut som har sitt lilla hörn där :) grym är hon.

2010-03-17 @ 19:59:36
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns lite olika priser beroende på vad man gör, men runt 600-800 =) så det är rätt billigt!

2010-03-17 @ 20:00:31
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur länge "håller" det när man fixar naglarna som du gör? :)

2010-03-18 @ 20:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0