söndag

Jaha, då var helgen redan över då.. Igår kväll var jag på modevisning med viktoria och sara, och sen åkte jag hem och väntade på 'han'. Mysigt att vakna upp imorse, satte på titanic när vi vakna,det var så längesen.. åh, varför är den så sorlig, varför kan inte Jack överleva? -.- Varje gång man kollar på den måste man ju fråga sig dessa frågor såklart haha.. Ska ta och fixa till mig lite nu, och sen blir det att åka iväg och ta workshop på universitetet, Joao Assuncao kommer och har klass, galet att han vill komma till Örebro, han är grym! Sen direkt efter så blir det att åka iväg och dansa jazz. Puss så länge!


ser det inte för gott ut? Nu får det vara nog med denna vinter!
Så nu blire american pancakes innan jag åker iväg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vem är 'han' då? :) skaffat kille? gillar din blogg btw!

2010-03-16 @ 12:37:06
Postat av: Anonym

jaa :) vem e det, man blir ju nyfiken

2010-03-20 @ 00:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0