so do you

hello dear readers haha :)
sorry för den kassa uppdateringen, men vart lite " upptagen " så har inte haft tid bara och jag skulle ju inte skriva så mkt under lovet hehe! Men idag blev det en lång sovmorgon, nej jag vaknade inte ensam heller hihi, sen var det bara att dra till dansen, jazz idag, och efter så stannade jag thim, johanna och sen kom lorena och vi hade lite massagetåg hähä, och sen började vi dansa och leka runt lite med koreografier och annat. Riktigt fun, sen köpte vi mat från saigon och gick upp dit igen, så har det bara fortsatt i den riktningen och nu kom jag precis innanför dörren, helt sliten! Imorgon ska jag förhoppningsvis få min iphone och på kvällen styr jag lite tjejkväll/party här hemma, blir nog great! puss från mig

dagens låt: hoffmaestro - so do you

haha bjuder på lite suddiga bilder med min sexiga tillfälliga mobilkamera




Kommentarer
Postat av: johanna

hahahahhaha man ser lorenas smala savanntrampar fot som sticker fram där nere! XD älska so do you!<3

2010-03-29 @ 00:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0