rude boy

hejsan, dagens första inlägg eller ska man säga kvällens. har inte hunnit uppdatera innan, så tänkte skriva lite om min dag. först skolan och slutade tidigt, åkte direkt hem och hämtade min lillebror, och sen fick jag bokstavligt talat kasta i mig maten och gå till bussen, för att hinna till dansen. Skönaste lektionen på länge, vi körde wacking hela lektionen, eftersom att vi var så få i dag gjorde vi något annat än den vi ska köra på vårshowen ( massa går musikallinjen och repar inför west side story) och jag,louise,viktoria och emmelie ska gå och se den på fredag kväll, ska bli jätteroligt eftersom att man känner rätt många som är med. Så jag,lou & em var iväg och hämtade biljetterna förut. Köpte mig en munk också på järntorget innan bussen (A) tjockis! Nu ska jag hoppa in i duschen & sen blir det Grey's!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0