lång dag

ohoo, är äntligen hemma efter en lååååång dag! men roligt har det vart :D gick upp halv 6 för att sedan bli sminkad och friserad. så var man klart då lika snabbt, och så fick man gå runt där och vänta till halv 8 på kvällen då vi skulle ut på scen, en enda gång, men det gick väl bra, roligast har det väl varit ' bakom scenen' med johanna. xD r-tards på hög nivå! Bilder kommer väl komma upp någon dag om det finns några värda att visa. Nu blir det att börja 'plugga' eller kan man kalla massage att plugga.. har prov i hand,ansikts och fot massage imorgon, så mamma blir offret ikväll haha!

later



håret smälter in haha

Kommentarer
Postat av: johanni<3

hahaha riktigt r-tards alltså med enormt fula och fåniga fniss garv hela tiden haha tack för en rolig, underbar och värd dag tsm med dig babylove! dt gjorde så att det räckte med att stå på scen i typ två minuter av en dag som varade ifrån halv sex till kl tio typ hahah XD puss honey!<3<3<3

2010-03-21 @ 22:46:51
Postat av: anna

varför lägger du upp bilder på dina underkläder? känner du ett visst behov av att få bekräftelse louise?

2010-03-21 @ 23:36:08
Postat av: Anonym

johanni:

hahahaha så jävla bra, du smittar av dig gumman! love you <3



anna: haha jahadu ANNA, för det första har jag lagt upp en bild här i en klänning! Om du menar underkläderna i spets så har jag tagit kort på vad jag köpt och det kallar jag inte att söka bekräftelse. Hade varit skillnad om jag stog och posade i bara underkläder.

2010-03-21 @ 23:44:35
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0