Hej bloggen, idag har jag ätit kebab, vad har ni gjort?

HAHA.. ursäkta rubriken!
Nej men jag kom precis hem från stan.. slutade klockan 5 med massage, hade ansikts och handmassage idag, sen åkte jag, Louise och Sandro upp på stan och drog en varsin kebabrulle på palette. Jag och sandro gick och köpte lite godis innan bussen också, så nu känner man sig ju duktig! Dags att dra igång gymmandet snart igen, men har så mycket dans så känner oftast att jag inte orkar. Nej, nu ska jag försöka ta tag i lite plugg som ligger här och skräpar.. Någon som ens var intresserad av att läsa detta inlägg? haha ganska tråkigt, men vad ska man skriva om ifall man inte gjort något speciellt? Något speciellt ni vill läsa om, eller vill ni läsa om mina dagar?
cya :*

Tänkte tipsa er om detta också:
Köp biljetter till festen S.A.L.T som har premiär med sin första fest den 31 mars.
Vill ni köpa biljetter som endast kostar 50kr inkl garderob ring 076-6506124

Kommentarer
Postat av: www.IAMSWAG.blogg.se

RICO,ILIC,JEAFF OCH LOPEZ

WWW.IAMSWAG.BLOGG.SE

SPRID LÅTEN PÅ BLOGGEN

2010-03-18 @ 21:02:33
URL: http://iamswag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0