Godmorgon

Sitter i skolan, och skulle egentligen haft matte nu, men dum som man är så hade vi visst ingen lektion, hade inte hört det iofs eftersom jag inte var i skolan i onsdags! Så då äre håltimma till halv 1 -.- funderar på att åka hem emellan, men då kommer jag säkert fastna hemma, knas. Efter skolan blir det iaf att gå ut och äta med tjejerna, louise fyllde ju 18 i onsdags :) lycka för henne, själv får man ju vänta några månder till.... fattar ni hur jobbigt det kommer vara i sommar när alla ens vänner har fyllt 18, så sitter man där som ett barn haha, fett synd äre, ni borde tycka synd om mig

hörs sen, och så slänger jag in en dagens också. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0