Godmorgon

Godmorgon alla läsare.
Vaknade för ungefär en timma sen, och det var riktigt skönt att få sova ut, känns som att det var sjukt längesen.
Som sagt, igår var jag med thim, och vi åkte till entré för att dansa och där blev vi kvar till klockan var halv 3 på natten.. där spelade vi in lite videos, på när vi dansade seriöst och sen "lite" mindre oseriöst... hehehe bland annat! Det var iaf en sjukt värd kväll, och vi lyckades underhålla varann hela natten lång! Kan inte gå fel när vi är i farten, haha. Så nu sitter jag här och ska snart duscha och göra mig iordning. Ikväll blir det att kolla på modevisning med Sara och Viktoria, och Johanna ska gå modell. Vi hörs senare :*

jag & thim 2007 hahah


svänghjulet när jag gick i ettan, byxerna åkte ner lite för långt, hmm


Kommentarer
Postat av: 123

ooh kan du inte lägga upp de klippen ? duu har inge o skämmas för alla vet att du e föör jävla tung näre kmr till dans (: skulle va skitkul o se :)

2010-03-13 @ 23:39:23
Postat av: Anonym

hehe,tack det värmer. jo det skulle jag kunna göra när jag får dem av thim :)

2010-03-14 @ 12:58:45
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0