Come a bubble like soup

godkväll/natt.. kom precis hem, har vart och dansat från kl 7 till nu klockan 12 med johannilove,
DANS ORGASM på riktigt, är sjukt nöjd med oss hihi! Oh jag kan just nu inte sluta tänka på hur mycket dans betyder för mig. Vore inte mig utan det liksom, det är skönt med sånna här dagar då man verkligen känner det.. lyckan! Mamma kom och hämtade upp mig och så skjutsade vi johanna hem, och nu ska jag faktist sätta mig ner och stretcha kl halv 1 på natten haha xD sen blir det sängen, min kropp är sjukt trött men skönt äre!

kisses


Kommentarer
Postat av: the one n only Johanni

DANS ORGASM sönaste som finns! XD Love you girl! gammal härlig bild btw haha XD

2010-04-01 @ 00:52:28
Postat av: Anonym

Love yaaa back ;) hihi

ja, oh ge mig sommar bara!!!

2010-04-01 @ 01:06:37
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0