bad update, again..

Shit, vilken dag.. har stressat hela dagen! Började med att jag segade på morgonen så hann inte äta frukost, sen prov i skolan, efter det åkte jag direkt för att hämta miguel ( min lillebror), nästan så jag inte hann, sen hade jag en halvtimma på att byta om och ta mig till dansen i tid... Så nu har jag klarat av en hel dag, utan att äta något... Fick ett litet äpple av sara, hon rädda mig för tillfället! Till och med kört värsta styrkan på dansen jarrå. Och pricken på it, så glömde jag mobilen hemma, så det vart kaos också eftersom jag skuller ringa och bestämma om ikväll. Men det blir Bio ikväll iaf, så nu ska jag göra mig iordning först och sedan ta mig till stan igen.. så där har ni ursäkt till den dåliga uppdateringen. ska bli bättre med att lägga in dagens och skriva mer om dans, som era önskemål :) men det blir senare. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0