all you can do is to tell lies

1 mars
Haha, har vaknat upp från dagens koma, shit har legat i sängen hela dagen..
åkte till skolan imorse, sen direkt hem igen pga att jag mådde dåligt. det här vädret gjorde det inte bättre heller, usch!! Längtar efter vår, och alla snygga vårkläder,skor osv .. Men min dag har sett ut som så att jag har kollat på alla avsnitt av nya säsongen Vampire Diaries liggandes i min säng, det är galet så bra det är, blev besatt direkt. Nu tänker ni säkert; Omg, vilket liv? ( Vampyrer är sexiga,mina vänner) haha Men nej, jag har inte haft något liv idag haha, så då var det avklarat. Borde igentligen sätta mig och plugga nu eller koreografera, får se om jag finner ork, som vanligt.
LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0