sjung om studentens lyckliga dar..

Började dagen med att möta upp besmir vid 12, och så cyklade vi upp till risbergskas utspring, det är sjukt vad taggad man blir, och nästa år är det min tur, kan knappt fatta det. Sen drog vi oss mot stan för att kolla på alla studentflak & så mötte vi upp johanna, ännu mer tagg på stan! Satte oss på subway och åt och kollade på alla glada studenter. Sen åkte jag & johanna hem till thim på hans studentmottagning, drack lite champagne och annat gott! Vi hade tänkt att festa på kvällen, men vi fastnade hemma hos mig för vi blev så trötta och orkade inte dra ut igen, så vi satte på en skräckis och nu drog hon precis iväg för att jobba och jag blev själv.. funderar på att dra till johannes där klassen är, men orkar jag det?
till sist ett stort GRATTIS till alla studenter och jag hoppas att dom alla får en guldkväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va ni är lika på bilden:o

2010-06-13 @ 20:16:17
Postat av: Anonym

hhahaha, vart ser du likheten någonstans? xD

2010-06-14 @ 00:28:38
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0