rainrain

och det bara regnar... men vadå, det är så den svenska sommarn ser ut ju :) japp, senaste dagarna hare varit dans och sista var igår! var kvar och dansade lite med timpan, sen drog vi en kebab på palette hähä! Och idag har det regnat hela dagen så man vill ju bara ligga under täcket, men tillslut kom jag iväg till amanda där malin var, sen cyklade vi till adam i regnet och vi var ju nyduschde när vi kom fram. Kom precis hem därifrån, blev hämtad som tur var, så så har min dag sett ut, inge vidare intressant. + att jag är förkyld, ont i halsen och magont på det.. okejjjj, känner att det inte blev någe roligare inlägg för att jag berättade det, det enda jag känner för att göra är att dansa, längtar till bounce ♥ biobiljetter till eclipse CHECK det är ngt att se fram emot iaf, nerd som ja är 8-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0