nothing on you babe

hello people,
precis hemma från bion och jag säger bara, DANSORGASM, det var sjukt mycket dans i filmen vilket det inte brukar vara, så det gjorde filmen värd, och ja handlingen var okey, men dansen alltså ... kunde knappt sitta stilla!
min hals har blivit värre, orkar inte bli sjuk... eller jag är, men vägrar inse! Och vill ni veta en gullig sak, när ja kom hem så ser jag ngt ligga på min säng, så äre thim som har varit hemma hos mig och lämnat bikinitrosor han köpt till mig, jag köpte en bikinitopp häromdagen & så fanns de inga trosor i rätt storlek, och så hade han hittat dem i min strl och köpt dem! Plus att han köpt massa rosa skummbananer som han tycker representerar mig xD Världens underbaraste vän är han!


Kommentarer
Postat av: o'malley

if i aint got you, i aint got anything :)))) hahah :D

2010-06-13 @ 20:06:23
Postat av: Anonym

han är ju kär i dig.. du är bara blind! Hur kan man inte vilja ha Thim som pojkvän han ställer alltid upp, han gillar samma saker som dig och skulle aldrig vara otrogen. Öppna ögonen Louise!! FAN

2010-06-14 @ 14:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0