dansssjamårbra

Dagen blev inte som tänkt men underbar endå, jag o ett gäng tänkte åka till säbylund om vädret höll sig men nej, det var molnigt såklart. Så jag och amanda satte oss på soleo och käkade pannkakor, mumsigt... sen drog jag iväg på 3 och en halv timmars audition till f-linjen vilket gick jättebra, kom vidare till intervju & sedan får vi svar i veckan på om man kom in! Drog raka spåret till entré där sommarkurserna har satt igång, commercial jazz ska jag gå hela veckan, och jag är såå glad nu efter att fått dansat en hel dag efter uppehåll, träningsvärk imorgon, jarrå! Nu ska jag ta mig till thim och kolla massa film ..

ciaoo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad e f linjen?

2010-06-08 @ 20:58:50
Postat av: moa

Hej! jag har en fråga, i klippet "Fabulous In Practise 2 - Bloopers 'n General Failure." så spelas det en låt i slutet där det står vilka som deltagit i filmen. Vad heter den låten?

Tacksam för svar:)

2010-06-08 @ 23:36:00
Postat av: Anonym

fördjupningslinjen på kulturskolan, då man dansar och fördjupar sig i balett,modern och jazz!

2010-06-09 @ 00:15:06
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

låten heter, Pon di floor - major lazer

2010-06-09 @ 00:15:51
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0