26 juni

sommarn flyter på, och igår vare midsommarafton. helt okej lyckad kväll med fyllekubb,dans och trevligt folk men inte mkt alkohol för min del = skönt, men kom i sängs runt 5 halv 6 tiden efter en nattpromenad med en trevlig person och då var jag skapligt trött! så var först och åt mat hemma hos mormor och morfar i kumla, sen drog jag vidare till angelica som styrde midsommarfesten, och där var vi hela kvällen, tack för den angelica;) idag har varit en riktig segar dag, men tog mig till kumla och träffade louise i några timmar, alltid lika roligt att träffas eftersom vi knappt hinner, men vi borde ses oftare om man hade tiden. med goda vänner håller alltid kontakten oavsett<3 har precis kollat på en dokumentär om MJ tillsammans med mamma, igår var det ett år sedan han dog, r.i.p, always in my heart! Snart blir det sängen och imorgon har jag inget planerat mer än att jag ska övningsköra .. kisses








Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vart kommer din fina klänning ifrån? Nelly?

2010-07-01 @ 16:00:23
Postat av: Anonym

precis den är från nelly :))

2010-07-01 @ 21:36:17
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0