24 juni

hey
sitter här och tare lugnt med mamma, har verkligen börjat gilla att bara sitta och tare lugnt, no stress.. när jag var mindre var jag typ tvungen att ha ngt att göra! Både idag och igår har jag gjort ett litet småjobb tsm med thim, vi har nämligen hållt i två dansklasser för Drömsommarjobbet, så vi satte ihop en locking koreografi, och en new style till dom som de fick lära sig, och sedan ska dom ha med de på sin slutföreställning, fast dom kommer att få ändra hur dom vill med stegen, så det blir kul och se hur det kan bli. Men skönt sätt att tjäna cash på, och det jag vill och ska göra i framtiden! Skulle iväg och träffa louise nu, men det blev så sent i och med att hon bor i kumla och med att vi har andra planer ikväll så vi tar det på lördag istället, saknar henne! Nu ska jag försvinna in i min bok jag håller på och läser igen.

och jag vill passa på att säga GRATTIS till mina vänner
Ida Österberg och Sara Qureshi som båda fyller 18 idag <3


till hösten blir det också F-linjen, det jag gjorde audition för några veckor sen till.
och så mix avancerad igen som jag också fick svar från igår! :)

Kommentarer
Postat av: Klara

åh, vad kul att du kom in! :D

2010-06-25 @ 00:43:21
URL: http://klarak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0