22 juni

hallååå! hehe, im back.. saknat mig? (näe) lite, erkänn dåe..
okej är på ganska freaky humör som ni kanske märker, men glad är jag iaf. har gjort lite olika saker men hela veckan vare bl.a dans, sen igår var det audition till mixen igen, roligt var det och jag gillade speciellt raggan :) Kanske börjar jag hitta tillbaka min kärlek till raggan again. kan lägga in lite bilder som får sammanfatta lite! har faktist övningskört också!


häng med timpan


mys på balkongen


Extra syster Mimmi blev 18 :*

 
massa dans




grillning med louise,viktoria och tomaz hähä

Kommentarer
Postat av: pelliz

har du börjat dansa tåspets ? :) grym dansare är du :)

2010-06-23 @ 22:36:01
Postat av: Anonym

ja lite smått. tack för komplimangen! :)

2010-06-24 @ 16:29:20
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0