gröna lund

Shu, har precis kommit ur duschen..
Imorse var jag och fixade naglarna, tog bort förlängningen och har endast mina egna naglar nu, dom har blivit ganska långa tillslut :) Drog hem och så somnade jag i nån timma eftersom att jag var uppe länge igår, fick lite sällskap en stund igår, satt ute och snackade lite och såå. Så blev inte många timmars sömn. Har grillat hemma här, och sen drog jag iväg och mötte angelica på gymmet, nu ska vi komma igång igen nu när det är uppehåll med dansen, har inte gymmat sen sportlovet.... mitt gymkort bara ligger och skräpar så nu blir det använt igen. Roligaste gympasset jag haft tror jag, hahah.. råkade slå folk med vattenflaskor o lite sånt ;$ sen kom pappa och hämta mig utanför friskis och vi har övningskört en stund, det går bättre och bättre. Nu har jag precis beställt en spontan resa till sthlm, ska träffa thim och gå på grönan för att fira att han kommit vidare till slutaudition på ackis :DD Heldag i sthlm, och jag hoppas på fint väder. CYA:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0