12 juli

shuu..
det var ett tag sen jag bloggade, väldigt längesen vill säga! för att göra en lång historia kort så "kracshade" min dator lite fint sådär, blev jätteglad.. not! Tur var så jobbar min systers pojkvän med datorer och han lyckades fixa den fast han fick byta allt i den, han lyckades spara all min musik och lite bilder, så det är jag glad över men hundratals bilder från dansuppvisningar,modevisningar,konserter från flera år tillbaka kommer jag aldrig se igen, tråkigt men så äre! IAF, jag fick tillbaka datorn igår. Tyvärr kommer ni inte att höra något mer från mig på typ 10 dagar, för imorgon drar jag till ALANYA baby, så nu håller jag på och packar för fullt, är så sjukt taggad!!
sooo long suckers!


Kommentarer
Postat av: Malin

Väldigt fin blogg du har!

Kram Malin

2010-07-25 @ 13:09:18
URL: http://humlanmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0