you the real deal kinda hottie, come and ride in my bugatti

Hello there!
Skola idag, ganska snabbt gick det endå, var på stan en snabbis också som ni ser i förra inlägget.. Sista lektionen var massage, fett skönt säger ja bara, arm & handmassage, ovanliga ställen att man masserar på, inget man tänker på, men det borde man göra! Slutade klockan 5, det är min senaste dag och då drog jag hem för och plugga, men gjorde jag det? Nej, fastnade framför datorn såklart och Satt i mina egna tankar, haha :* Det känns att jag inte sovit så mycket dom senaste dagarna, så dags för sängen nu! Imorgon är det dans hela dagen, bästa på hela veckan.. jag vill redan ha helg, är så skoltrött, på fredag blir det nattfotboll.
Yes, vi danstjejer kommer vara tunga, eller.... haha we'll see. En rolig sak har jag att berätta, på lördag ska jag tatuera mig, äntligen :D tattoo nr.2! Och sen blir det tattoo nr 3 efter det, 'shhh..' on my finger!

goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0