update

hej, det var ett tag sen jag skrev känner jag.. och tänkte uppdatera lite kortfattat. det är väl endå inge kul och höra om det som varit eller?;D

fredags: då var jag hemma hos louise, vi chillade hemma med film, godis, popcorn, cola och allt möjligt, och vi fick en liten strippshow av tomaz ahahahaha, nog om det! Runt 3 kom Gabbe & Baloo ifrån krogen och hälsade på oss, vi gick inte och la oss förän 5 på morgonen!
lördags: Vaknade och gjorde oss iordning, åkte hem till mig och fixade lite kläder och sånt, sen åkte jag och louise hem till gabbe, där var baloo också, sen lagade vi lite mat och snackade lite skit. Kul =) På kvällen blev det lite fest, och sen på kvällen/natten kom ibou,angelo,sammi till mig & louise och det blev en sen kväll, runt 6 somnade vi kanske.
igår: Det var bara en riktig segar dag, sov till 4???? hur lyckas man, jag förstår inte, men jag antar att det behövdes..

och så idag började skolan.... jag är redan skoltrött, seriöst vi fick plugg redan första dagen! efter skolan blev det möte med lite tjejer om resan i sommar :D det blev bestämt, MAGALUF 2010 med Johanna, Ida ,Sara,Irma, Andrea,Nela & Matilda :D here we come!! Efter det lilla mötet så gick jag och mötte louise och emmelie, vi ska börja gymma på friskis&svettis så vi gick och fixade papper vi ska fylla i, så imorgon ska vi börja gymma.. äntligen! Sen gick vi på stan en snabbis, och jag köpa med mig sushi hem till dom. Har suttit och kollat på vänner, och jag somnade en liten stund, sen satte vi på lite gammal musik från förr, taggade till sommaren, dom ska också åka utomlands med deras karlskoga tjejor! ;D Sen kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här och taggar.. PÖSS haha det blev ett långt inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0