tjena...... läget? hahaha

ni förstår vad jag menar om ni kollar klippet här under, sköön kille alltså, älskar de hahaha, skrattar varje gång

Hej iaf :) min dag började med pilates med våran balettlärare, sjukt skönt faktist, lite lugnt sådär på morgonen, sen var det modernklass med monika, mycket roligare var det idag än sist :) Oväntat faktist! Sen kollade vi på ett projektarbete av några dansare, handlade om kvinnor.. väldigt bra ämne! It touched me, men djupare hinner jag inte gå in på! Sen var det segaste lektionen jag någonstin varit med om, hundra års lektion typ haha. Jag överlevde som ni kan se, och drog hem till louise & emmelie en snabbis innan gymmet, sprang som en tok idag, det var sjukt skönt, och sen körde jag massa styrka också, givande hoppas jag. Har precis kommit ur från duschen nu, tänkte åka iväg och sola för det var fan flera månader sen sist så jag börjar bli lite blek, och det gillar vi inte. Sen ikväll blir det bio med tjejerna - Snabba Cash eller ''Fett med cash'' enligt viktoria ;) Kom på att jag ska hinna äta något emellan också, min frukost bestod av en knäckemacka .... good girl!


Kommentarer
Postat av: amandabraf

ahahahah fan va bra ni härmade han den sexiga ;) hahah!

2010-01-21 @ 23:35:45
Postat av: tellivanelli

In och gissa på den kommande kategorin och få en länkning om du har rätt svar:)

2010-01-24 @ 17:32:13
URL: http://tellivanelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0