tie me down*

helloo!
jag börjar tillfriskna lite, feber och halsen är borta men jag har världens förkylning kvar, var iaf tvungen att gå till sista lektionen idag i skolan, för hade en liten redovisning eller vad man ska kalla det, ''svammelrapportering'' enligt vår kära lärare johan, tack! Sen har jag bara varit hemma och vilat, tror febern kom tillbaka en stund på dagen.. Var och lämnade pengar till Sara för resan förut, vi ska betala handpenningen snart, wey :D Just nu har jag letat lite kläder tills imorgon, då vi ska klä ut oss på nattfotbollen, yes jag är för taggad på fotboll faktist! Ni kanske inte visste att jag spelade i 8 år? :) vårat lag heter MJAU haha, ja ni kan ju lista ut vad vi ska vara! Hoppas jag hinner bli lite mer frisk så jag orkar vara med hela tiden... men ah, har inga förhoppningar, tror vi kommer åka ut ganska så fort men kul endå :D Imorgon har jag matteprov & engelskaredovisning, Kul! Sen ska jag skippa idrotten och åka hem och vila, ska också förbi stan och köpa nya rosa wesc hörlurar!
PÖSS

där min fotbolls karriär tog sin början haha, i mitten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0