stick to the beat

hellooo!
idag började jag skolan 8.15 och det var verkligen segt att ta sig upp! Det var iaf chill start på svänghjulet ( där vi dansar) med dansfilmer & betygsnack. Ligger på MVG i allt där(improkompro,ljuskurs/scenografi, dans&gestaltningB), så det var skönt och höra med tanke på hur jag ligger till i alla andra ämnen -.- är inte något snille i skolan, har aldrig vart kommer aldrig och bli, är man inte intresserad så är man inte, jag skulle kunna få jättebra betyg om jag hade velat det vet jag, men jag orkar verkligen inte bry mig, så nu får det duga med OK betyg. nog om det :) efter det så var det s-block i 3 timmar, tänk er och sitta still och lyssna på lärare med en rast på en kvart? Tur att vi har roliga lärare, efter vi slutade stack jag iväg till gymmet, är på G ;) Nu väntar jag bara på att dansen ska komma igång på riktigt.. Nu har jag lite energi kan jag säga, min kropp är slut, har massa träningsvärk sen tisdags också, dags för mat :) lite plugg sen kanske......

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0