next 2 ya

ddagen började med dansklass, lite improlektion, började att vi först skulle komma på en kort fras själva, sen parades vi ihop i par för att sätta ihop det till lite kontaktimpro osv och leka lite med det.. riktigt kul :) sen kom monika fram med filmkameran, då blev det lite seriösare jaaa...  och lisa är kvar också, det är nog det bästa. sen kom våran mud-lärare, det var vår sista grej tillsammans med henne, thank god for that, hon är en speciell prick, hehe. Hade iaf omprov, sen åkte jag för och gymma med lou&em, känns riktigt skönt nu att man kommit igång :) sen var det raka hem till maten, hade inte ätit sedan halv 12 och klockan hann bli halv 8.. har precis duschat och nu ska jag slänga mig i sängen på dirr! Paradise & sytycd :) PÖSS

& ja jag måste verkligen göra om min design, är för trött på den, men vem orkar

ser det inte för skönt ut?


Kommentarer
Postat av: Anonym

rockin' body (y)

2010-01-13 @ 14:55:25
Postat av: hanna hellquist

Åh, vad fin blogg du har! :-O jätte snygg verkligen! :D intressant också..

följa varandras bloggar i bloglovin? (:

2010-01-13 @ 22:41:20
URL: http://hannaamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0