känns som att den här passar, japppp godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste först säga att du är riktigt grym på att dansa, verkligen, har suttit nu och kollat igenom alla dina videos, sjukt grym! Sen är det en sak jag undrar också.. jag är ingen dansare och har knappt dansat med nån grupp eller så, men nu i ungefär 1 år om inte mer så har jag känt ett otorligt dans sug, jag känner typ till alla olika stilar och är verkligen helt insatt i det speciellt i ragga/dancehall och hip hop new style, brukar sitta och och kolla igenom videosar och sånt heeeela tiden kollar på alla program på tv som har med dans att göra och ja jag tror du fattar haha Vill sjuukt gärna börja nu nu Men problemet är att jag är 16 år (snart 17) och har ju aldrig dansat innan, alla dansare nuförtiden har ju typ dansat i minst 5 år, var / hur kan man börja lixom? nu för tiden finns de ju bara grupper som är typ proffs känns lite dumt o ens försöka träna med grupper då.. sen har jag länge funderat på att ta klasser osv du vet sånna som man betalar för men finns det grupper som är för sånna som verkligen är nybörjare? känns så pinsamt annars o stå där o typ inte kunna nånting haha… oj nu blev det en bok men jag hoppas vekrligen jag får ett svar tänker på det varje dag och du verkar vara rätt person o fråga tacksam för svar!

2010-01-12 @ 02:32:14
Postat av: Anonym

Hej, tack så mycket och vad roligt att du tycker det :) Om du ska börja dansa här i Örebro är entré den bästa dansskolan enligt mig, de har street new style för linn björk (den enda riktiga streeten som finns i örebro överhuvudtaget) sen finns det ragga också men jag gillar dock mer dancehall, annars dansar jag med gruppen new style och dancehall, det är där vi får köra vårt eget! Örebro har inte så mycket dans på hög nivå, men är man nybörjare passar det perfekt.. och inte ska du behöva skämmas eller så, alla har ju någon gång varit nybörjare och alla dansar för en sak, för att det är roligt & man älskar det så man ska inte skämmas, men jag vet hur jag kände när jag började, men det släpper så just go for it. Hoppas att du fick ditt svar :) annars är det bara och fråga!

2010-01-12 @ 15:04:38
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh tack så mycket !:D nej jag bor i stockholkm hehe, kanske lite lättare då :P

2010-01-12 @ 19:38:39
Postat av: Anonym

ohh jaaa, då är du lyckligt lottad :) där finns allt och hur mycket bra lärare som helst.

2010-01-12 @ 20:57:49
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0