it's just the way the game is played

hey there!
igår var jag och kollade på vår nya lägenhet, vi får nyckel den 12 februari så det blir att flytta direkt då, den var iaf skit fin :D så där kommer jag att trivas såå bra! På kvällen blev det bio med mo, kollade på instängd 2 haha, den var helt okej faktist, men vidrig.. Sen kom thim och plockade upp mig, och där kollade vi på ännu en skräckis, the uninvited, den rekommenderar jag för er att se, den hade en bra handling för att vara en skräckis! Och jag hoppade till och med till flera gånger, jag brukar faktist inte de, haha! När thim skjutsade hem mig så var klockan 4 på natten tror ja, haha sent blev det, och jag sov ut imorse och vaknade en timma innan jag skulle iväg och dansa, det är okej ibland (A) det blev ragga för jennifer & imorgon blir det commercial jazz, ser fram emot det. Har precis kommit ut från duschen och ikväll ska jag möta Nela och Sara för sushi, det blir mysigt =) nu tänkte jag fixa till mig lite. puss



svar på anonym: låten vi dansade till på klippet heter Ricky Blaze - Cut dem off :)

Kommentarer
Postat av: sofie

vart ska du flytta? kul med nytt! kramar

2010-01-20 @ 23:49:36
Postat av: Anonym

De nybyggda i Örnsköldsparken, mot mellringehållet :) Ja det ska bli kul! :*

2010-01-21 @ 00:47:51
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0