in school

har precis haft matteprov -.- får se hur det gick.
har fixat klart min ansökan och ska snart skicka iväg den, och så får jag hoppas på det bästa!
snart engelskaredovisning med adam & jonas, haha, det får vi se hur det går.. innan ska jag och emmelie gå och äta, väntar bara på att hon ska bli klar med sitt =) sen ska jag hem och sova och tagga inför ikväll, nattfotboll ladieees! vår första match är kl 17.00 och den sista 23.45 så det kommer bli en lång dag! Och imorgon ska jag gadda mig, kommer göra texten på underarmen, så lite större än vad jag tänkte ifrån början. Men jag kommer förmodligen inte skriva fören imorgon efter jag gjort det! ttyl :*

Kommentarer
Postat av: my

ansökan till vadå? vad ska du skriva på underarmen?:) kramar

2010-01-29 @ 13:05:18
Postat av: Emma

Var har du köpt halsbandet du har på din header?? alltså kan man beställa sånna i andra namn. PEace

2010-01-29 @ 22:55:47
Postat av: louise svarar

My: ansökan om ett kulturstipendium! :) ska skriva, fides,spes,caritas!



Emma: köpte det ifrån topstreetwear, man får gå dit och säga vad man vill ska stå på halsbandet, så gör dom det, ibland kan man få komma tillbaka och ibland tar det kanske en kvart!



2010-01-30 @ 01:35:47
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Emma

Ok :) Hur mycket kostade det?kram

2010-01-30 @ 19:04:11
Postat av: emma

ok tack=) hur mycket kostade det??

2010-02-06 @ 17:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0