helgen över alltför snabbt!

Hey ya'll :)
här sitter jag heelt sliten & trött, igår drog jag & louise till några snubbar och umgicks lite,skön kväll men tröttheten beror på att vi kom hem alltförsent, inget klockslagt nämnt men där är förklaringen! haha pizza & cola till frukost, vad hände med nyttigheten louise? Ne, nu när jag börjar bli frisk igen ska jag äntligen få gymma i veckan! Tycker att helgen var för kort, och det är skola imorgon, känner inte alls för det! Kan jag få looov, snälla! Skulle ta en powernap förut, men som vanligt sov jag 2 timmar extra... Säger lycka till att somna om ikväll.

:*

lite kläder jag glömt att visa.


alla har nog fattat, jag älskar nitar!
ridbyx inspirerade tights - ginatricot
grå tröja med nitar - lindex
väska - gina tricot


det syns inte nu, men det är knallrosa och var bara tvungen att ha hihi!
bh,
hotpants - hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0